Πέμπτη 22 Αυγούστου 2013

ΧΩΡΙΣ ΤΙΤΛΟ

...Ξεκίνησα από "τό μπλέ τής Γαλλίας" πού τό `φτιαξα όταν είμουν ερωτευμένος
καί από κεί καί πέρα οι ζωγραφιές μου είναι επιρρεασμένες από τούς
χρωματικούς συνδιασμούς τής κάθε εποχής.
"Τό κόκκινο τής απογοήτευσης", "Τό γαλάζιο τής Νάπολης". Συγχρόνως μέ τή
μεγάλη μου επιθυμία από τήν απουσία τής Ελλάδας γίνονται τέσσερεις
συνδιασμοί ζωγραφική μέ γλυπτική, "Ο τρούλος τής Αγίας Σοφίας",
η "Αφροδίτη τής Μήλου", η "Νίκη της Σαμοθράκης" καί ό "Μινώταυρος μέ τό
φωτοστέφανο".
Υστερα από ένα κολλάζ τής Μαίριλυν Μονρόε αναγκάζομαι νά εγκαταλείψω
τό ατελιέ τής ζωγραφικής καί αναπτύσσω μιά γλυπτική πιό συγγεκριμένη που
`χει τή σημασία της στή γλώσσα τού πεζοδρομίου, γιά νά γίνει η Τέχνη
διάλογος μέ κείνους πού δέν χρωστάνε νά κάνουν καλό γι` άλλους καί έτσι
η δουλειά μου βρίσκει τά αντικείμενά της από τή ζωή μου.
"Η σουηδέζα", "Η καμήλα", "Τό πιράνχας" "Νικολά ο διπλωμάτης",
"Ο αγνωστος περαστικός"...,...
Ο Μανώλης Ρασούλης τργουδά "Σά μιά ταινία γυρίζει η ζωή μου καί
πρωταγωνιστείτε χωρίς νά τό σκεφτείτε. Μά ποιός θά τό δεί τό τέλος νά μου πεί''.

                                                                                                                   
                                                                                    Ν.Κ/Καλλιθέα, Αθήνα/1983    

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου