Πέμπτη 29 Αυγούστου 2013

Η ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑ Η ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΕΝΟΣ ΜΟΝΑΧΙΚΟΥ

Οσες περισσότερες ευαισθησίες έχεις τόσο πιό σκληρός είσαι, σού
τό`πε κάποιος γνωστός μιά μέρα από τή τηλεόραση. Η Τέχνη απευθύνεται
στούς γνώστες καί δημιουργείται από αυτούς. Βλέπεις, κυττάς, μαθαίνεις,
ζείς ζωγραφίζοντας. Με τά λεπτά πινέλα τονίζοντας μέ μπλέ, πράσινο,
ρόζ, κίτρινο τό λουλούδι στό βάζο, τό σπίτι δύπλα στόν δρόμο πού`ναι
γεμάτος από ανθρώπους καί αυτοκίνητα. Σέ δεύτερο πλάνο τά βουνά καί
ο ουρανός μέ τά δυό φεγγάρια του καί τόν καυτερό ήλιο τού
αυγουστιάτικου μεσημεριού. Ολα αυτά σέ μικρές διαστάσεις χαρτιού καί
σουρεαλιστικά. Ζωγραφική χωρίς αντικείμενο. Αντικειμενική ζωγραφική...
Γιά νά δημιουργήσεις πρέπει νά`χεις ελεύθερο χρόνο, μοναξιά καί
εμπειρίες όχι μέσες λύσεις, συμβιβασμούς καί υποχρεώσεις.
Ακου τή Μαρία Κάλλας όταν λέει.
"Αν δέν ασχολούμαι μέ τήν Τέχνη μου πώς θά περάσει η μέρα μου.
...Δέν έχω ούτε παιδιά ούτε οικογένεια... Τί άλλο μού μένει εκτός από τήν
καρριέρα μου, μού είναι αδύνατο νά σκοτώνω τήν ώρα μου μέ τήν
χαρτοπαιξία καί τό κουτσομπολιό, δέν είμαι τέτοιος τύπος."

                                                                                                   Ν.Κ/8/1996 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου