Σάββατο 7 Δεκεμβρίου 2013

ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ

Μετά τίς σπουδές μου καί τήν στρατιωτική μου θητεία, ασχολούμαι αποκλειστικά μέ τήν ζωγραφική, δηλαδή μετά τό 1985. Η οποία εξελίχθηκε από τό αφηρημένο πρός τό συγκεκριμένο μέ τάσεις καρικατούρας μέ χιούμορ καί σουρεαλισμό. Οι διαστάσεις έγιναν πιό μικρές. Οι μεγαλύτερες είναι 70cm X 100cm. Τά υλικά είναι ακρυλικά πού μέ αναγκάζουν νά δημιουργώ έργα δυσδιάστατα δηλαδή απουσιάζει ο όγκος. Αντικείμενό μου είναι η εικνογράφηση από τήν αρχαία ελληνική μυθολογία ή ότι μου προκαλεί ερεθίσματα καί ενδιαφέρον από τήν σύγχρονη πραγματικότητα. Γι`αυτό ασχολούμαι καί μέ τήν γελοιογραφία. Τά σχήματα είναι πιό γεωμετρικά συγχέοντας συμμετρικά γραμμές καμπύλες καί ευθείες, κάθετες καί οριζόντιες. Τά χρώματα μπαίνουν μέ προσοχή αρμονικά ώστε νά δημιουργούν αντιθέσεις καί νά είναι ευδιάκρητα. Πράσινο-κόκκινο. Γαλάζιο-πορτοκαλί. Πρωτεύοντα καί συμπληρωματικά. Θερμά καί ψυχρά. Μετά όλων όσων έχω γράψει παραπάνω άς μού επιτραπεί εγωιστικά νά αναφέρω, ότι η ζωγραφική μου γεννά τό φώς.

                                                                                                                                                 Ν.Κ2/2001     

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου